neděle 4. března 2007

Anorak



Konečně se mi podařilo zkompletovat můj anorak. Anorak je bunda s velkou kapucí a krátkým zipem vepředu. Někteří lidé se možná diví, proč si šiju vlastní oblečení místo abych ho koupil. Jenomže ono je opravdu těžké najít zimní bundu vyrobenou z bavlny, takže se vlastně koupit nedá. Už jsem ji vyzkoušel na osmidenním zimním kursu, který jsem pořádal před týdnem a půl. V průběhu kursu jsme meli teploty téměř -20ľC a vítr něco přes 10m/s a mně se opravdu líbil anorak a velká kapuca s větrným tunelem, který chrání tvář. Anorak je vyroben z „Ventile“, větru a do určité míry i vodovzdorné bavlněné látky, s vyztužením z „Action Cordura“ na ramenou a z „Reflective Cordura“ na spodku. (Corduru poskytl „Shelby“). Návrh je téměř vlastnoruční inspirován „Klattermusen“ a „Arc'terzx“

/mats
(foto: Anna-Lisa Wrange)







Žádné komentáře: