středa 4. dubna 2007

Bouřlivé počasí

Ahoj světe! Voláme z Arktidy!

Je to skutečně velmi zvláštní místo a je těžké ho popsat někomu, kdo necítil jeho vítr na vlastní kůži. Uvidíte v tomto blogu.

Téměř týden uplynul od chvíle, kdy jsme minulý čtvrtek opustili civilizaci, a stále si zvykáme na prostředí.

Krásný, i když chladný čtvrtek nás vypustil do světa Arktidy bez problému.

Ale nyní si počasí naplánovalo bouři "14-tého týdne" a po konzultaci s meteorology z Longyearbyenského letiště jsme se rozhodli na pár dnů zastavit než bouře přejde.

Schováni za největší sněhovou zdí, která kdy byla postavena, mám teď trochu volného času k rozjímání o věcech, které mi tu připadají důležité.

Pro začátek - špinavé ponožky a smradlavé oblečení tu nejsou důvodem k panice.

Na druhou stranu led ve spacáku je nepříjemnost.

Komunikace je, jako při čemkoliv jiném, klíčem k udržení dobré nálady.

Doposud vše v pořádku : konec konců anděl strážný Frozen Five nás opatruje.

Než se vrátím k čištění a spravování rozbitého vybavení v patnácti pod nulou rád bych vám dal malou radu:


"Live your dreams!"

Uskutečněte své sny! Přesně to teď dělám já, a přestože mi může být trochu zima a jsem smradlavý a trochu pohmožděný od tahání nekolika tun, pořád jsem ten nejšťastnější člověk na světě.

Kim

PS: Ještě šťastnější jsem při čtení všech vašich zpráv! Díky za podporu ze všech koutů světa!

Žádné komentáře: