čtvrtek 24. května 2007

Co tu chybí

Očekáváte báseň? Nebo filosofickou úvahu o cestě přes největší ledovec (ice cap) Svalbardu? Tak na to zapomeňte!

Možná nemám inspiraci z nekonečné cesty ve stopách sněžného skútru nabo snad chci vzbudit trochu úsměvu v počítačovém světě a co může být vhodnějšího pro obveselení světa než 'top ten' seznam drobností, které na této výpravě postrádám?

Věci tak běžné, že je těžké si představit, že mohou chybět.

10) smažený sýr, hranolky a nekonečná zásoba majonézy : byla by to velká lež, kdybych tvrdil, že nepostrádám dobré jídlo s dobrým, nejlépe českým, pivem.

9) po-sluneční pleťové mléko : Je jednoduché se spálit ve 24 hodinovém slunečním svitu, obzvláště když lyžujete jen v boxerkách jako já, ale kde je lékárna, když ji potřebujete?

8) Židle : Nebudete věřit, jak je krásné se posadit, opřít a vychutnávat si pohled. Na příští výpravu si s sebou vezmu židli!

7) Dobrá knihovna : Po 2 měsících "Natural History essays” od Gay Goulda se mi protáčejí panenky kdykoliv spatřím slova "Darwin" nebo "evoluce". Co dodat?

6) Barvy : Lucasovy světle zelené kalhoty, 20 různých odstínů bílé a červená na Ulliho bundě zrovna moc krev nerozproudí, či ano?

5) Elektrickou varnou konev (s dieslovým generátorem). Kdybych mohl trávit večery přemýšlením o tom jak zachránit svět místo tání sněhu, měli bychom naše problémy už dvakrát vyřešené a zvuk konvice je tak jemný.

4) Jakusi : Sprchy jsou nudné, ale jakusi na uvolnění svalů a prohřátí těla by byl dar z nebe. Zajímalo by mne, jestli je na Verlegenhuken.

3) Anglický Oxfordský slovník (Oxford English Dictionary) : Nejsa rodilým anglickým mluvčím, je pro mne občas záludné rozhodnout, která slova jsou ještě skutečná a která už ne. Vždycky se dá použít na táborák, když moc ztěžkne.

2) Něco jiného než ovesnou kaši k snídani. Jakkoliv krásně je ráno připravená, dokonce i přinesená do spacáku (díky Lucasovi a Ullimu), pořád je to ovesná kaše po padesátéšesté v řadě ...

1) Florbal : Všichni co mě znají pochopí, že být bez hokejky a míčku po delší dobu je pro mne utrpení.

Mějte se prima, opatrujte ten dlouhý seznam mých potřeb a já se tu zatím zaměstnám užíváním věcí, které zase postrádám doma, jako je sníh, ovesná kaše a duchovní souznění s přírodou.

Ahoj příště,

Kim

Žádné komentáře: